logo-missionstartlogo-missionstartlogo-missionstartlogo-missionstart

  • Blog
  • Bewegend Leren
  • Bibliotheek
    • Good practices
    • Tips & tricks
  • Community
    • Ambassadeurs
    • Jaarverslag
  • Events
    • Conferentie 2018
    • Bitcoin Game
    • Help, ik doe onderzoek!
    • Planet Coaster
    • Campus Party Europe
✕

Minecraft: Education Edition met keynote en workshop

Gepubliceerd door Sem op 7 september 2016

Met trots kondigen we onze eerste keynote en workshop van Dé Gamification Conferentie 2017 aan. Minecraft: Education Edition. De educatieve versie van het populaire bouwspel Minecraft zal op zaterdag 25 maart a.s. uitgebreid worden toegelicht en gedemonstreerd. Meld je nu aan!

Trailer Minecraft: Education Edition


Bekijk hier de features van de educatieve versie van Minecraft. Op onze conferentie komt er een korte keynote en uitgebreide workshop, waarin je de didactische mogelijkheden leert kennen en toepassen.

Vooraankondiging Dé Gamification Conferentie 2017


Voor professionals, studenten en pers
Met onze conferentie spreken we docenten, ontwikkelaars, onderzoekers, adviseurs en managers aan, uit alle sectoren van het onderwijs. Studenten van Pabo’s, lerarenopleidingen en Onderwijskunde zijn ook uitgenodigd (let op: beperkte plaatsen beschikbaar) en dit geldt ook voor journalisten van landelijke dag- en vakbladen.

Win een drone set!
Professionals en studenten die op onze conferentiedag aanwezig zijn en actief input leveren dingen mee naar twee fantastische drone sets, die wij gaan weggeven: de DJI Phantom 3 standard edition wordt twee keer verloot. Dit model staat bekend om zijn geweldige design, stabiliteit in de lucht en mogelijkheid om in full HD indrukwekkende opnames te maken. Bij deze prijs is een dronetraining van onze ambassadeur Lars Sang Mo Boom inbegrepen.

Promotie
Praat mee over Dé Gamification Conferentie via hashtags #gamificon2017 en #hellofuture.

Aanmelden
Meld je nu aan en ontvang vroegboekkorting.

Recente blogs

  • 0
    Afscheid Sem van Geffen
    3 april 2022
  • 0
    Doorbraak gamification?
    22 april 2021
  • 0
    Gamification: COVID-19
    29 maart 2020
  • 1
    Motivation2Learn
    2 november 2019
  • 0
    Is ClassDojo wel okee?
    29 september 2019

Uitgelicht

  • 0
    Doorbraak gamification?
    22 april 2021
  • 0
    Gamification: COVID-19
    29 maart 2020
  • 1
    Motivation2Learn
    2 november 2019
  • 0
    Badges uitdelen met Badgr
    5 september 2019
  • 0
    Planet Zoo: de designer los
    11 mei 2019
© Sem van Geffen | 2014-2022
Deze website maakt gebruik van functionele cookies om foutloos te kunnen werken. Scroll naar beneden om akkoord te gaan.
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN