Als afstudeeropdracht schreef Wouter Nohlmans een paper over gamification in het vakgebied Muziek van het voortgezet onderwijs. Op de afgelopen NOT 2015 in januari was Wouter bij een van onze sessies over gamification aanwezig en zeer enthousiast geworden. Aan de orde in zijn paper komen o.a. de definiëring van gamification, mogelijkheden en valkuilen van gamification in de klas. Wouter heeft de nodige literatuur geraadpleegd en kan daardoor onderbouwde antwoorden geven. Hij sluit hiermee goed aan op vragen die ook op het forum van Mission Start leven. Ondertussen gaat Wouter door op zijn reis om het muziekonderwijs te gamificeren!
Bekijk de paper Gamification inzetten in de muziekles.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.